DAJKÁK KÖRÉBEN VÉGZETT FELMÉRÉS EREDMÉNYEI
Munkaközösség megítélése (ahol 1= egyáltalán nem ért egyet, 5= teljes mértékben egyetért)
Állítások
|
Átlag
|
Jól érzem magam a közvetlen munkatársaim között
|
5,0
|
Szívesen fordulok problémáimmal az óvodavezetőhöz.
|
5,0
|
A közös feladatokban jól együttműködünk.
|
4,5
|
Az óvónőkkel jól együtt tudok dolgozni.
|
4,8
|
Megfelelő szinten vagyok tájékoztatva az intézmény nevelési elképzeléseiről, céljairól.
|
4,6
|
Forrás: saját kutatás 2012.
A dajkák nagyon jól érzik magukat közvetlen munkatársaik körében. Örvendetes tény, hogy problémáikkal szívesen fordulnak az óvoda vezetőjéhez.
Az eredmények szerint, javítani lehetne azon, hogy a dajkákat jobban tájékoztassák az intézmény elképzeléseiről. A közös feladatokban, tevékenységekben pedig, az együttműködés hatékonyságán kellene még javítani.
Elégedettség az óvoda tárgyi ellátottságával (ahol 1=egyáltalán nem elégedett, 5= teljes mértékben elégedett)
Tényezők
|
Átlag
|
Épület
|
3,0
|
Mellékhelyiségek
|
2,6
|
Udvar
|
3,4
|
Közvetlen környezet
|
3,7
|
Csoportok játékellátottsága
|
4,6
|
Munkaeszköz ellátottság
|
3,7
|
Forrás: saját kutatás, 2012.
A dajkák véleménye az óvoda tárgyi eszköz ellátottságáról összecseng az óvónőkével: a legnagyobb problémát szerintük is a mellékhelyiségek jelentik.
A dajkák munkaeszköz ellátottságán az eredmények szerint szintén érdemes és szükséges volna fejleszteni.
Az épület és az udvar megítélése körükben is hasonló, mint az óvodapedagógusoknál. A csoportok játékellátottságának megítéléséről is hasonlóképp vélekednek.
Elégedettség az óvoda dolgozóival (ahol 1=egyáltalán nem elégedett, 5= teljes mértékben elégedett)
Dolgozók
|
Átlag
|
Óvodavezető
|
4,1
|
Óvodavezető helyettese
|
4,0
|
Óvodapedagógus kollégák
|
4,0
|
Konyhai dolgozók
|
4,4
|
Forrás: saját kutatás, 2012.
A dajkák leginkább a konyhai dolgozókkal elégedettek, de az eredmények szerint a vezetővel, helyettesével és az óvónőkkel is jól együtt tudnak dolgozni, hiszen négyes, vagy a feletti átlagértékeket kapott minden egyes munkatársuk.
|